zedbazi


(‿◠)✌ m̶y̶ ̶l̶a̶s̶t̶ ̶b̶r̶e̶a̶t̶h̶

 
ما همون آدمایی هستیم که با تابستون کوتاه 9 ماه سالو میگذروندیم،


با ساعت وایسه یاد قرارایی افتادیم که دلمون می خواست عقربه ها بمیرن،


با چرا بدی؟جلو دشمنامون سرمونو بالا گرفتیم


با نکنی باور نشستیم به یاد شکستای عشقیمون نشستیم اشک ریختیم


با دروغ تعطیل زدیم تو دهن همه دشمنا


میدونی این حسای خوبو همشو مدیون کی هستیم؟



نظرات شما عزیزان:

AmIr
ساعت12:31---1 مهر 1392
مرگ شیرین ِ من در آغوش توست . . .
وقتی می گویــی دوستــم داری،
گلوله بارانم میــکنــی


AmIr
ساعت15:54---7 خرداد 1392
من را تو به راه عشق خواندی ممنون

از بابت عشق دل ستاندی ممنون

حتی به رقیب اگر مرا بفروشی

با من دو سه روز از اینکه ماندی ممنون


من مجازی
ساعت15:45---1 خرداد 1392

یادت ای دوست بخیر. بهترینم خوبی؟
خبری نیست ز تو؟
دل من میخواهد که بدانی بی تو
دلم اندازه ی دنیا تنگ است
میسپارم همه ی زندگیت را به خدا


morteza
ساعت23:30---17 ارديبهشت 1392
عـاشـق کـه میشوی...

مـواظب خـودت بـاش ،

شبهـای بـاقیمـانـده عمـرت ،

بـه ایـن سادگیــها ،

صبـح نخواهنـد شـد......!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
شنبه 10 / 2 / 1392برچسب:, 5:22 PM |- ﬡᙢᗩᖇᎩ ᒎᗝ〇ᗝ〇ᗢ〇 -|

ϰ-†нêmê§